Trustpilot

FAQ

We hebben een lijst samengesteld met antwoorden op de meest gestelde vragen die we de afgelopen maanden hebben gekregen.

Bestelling & Levering

Hoe lang is de levertijd?

De geschatte levertijd kan variëren tussen 1-4 werkdagen binnen Nederland en Belgie. Houd er rekening mee dat de levertijd langer dan normaal kan zijn wanneer het pakket het land van bestemming bereikt en onverwachte vertraging oploopt wanneer het wordt overhandigd aan lokale postbedrijven.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

We willen alle wijzigings- of annuleringsaanvragen graag behandelen, maar we kunnen niets garanderen. Als je contact met ons opneemt voordat de producten verzonden zijn, is er een grotere kans dat je je bestelling nog kunt wijzigingen of annuleren.

Waarom heb ik geen bestelbevestiging gekregen?

Controleer of het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling klopt - dit is de meest voorkomende oorzaak waarom klanten hun bestelbevestiging niet ontvangen. Het kan ook zijn dat je e-mailprovider een spamfilter heeft dat bepaalde e-mails blokkeert, dus zorg ervoor dat je deze map ook controleert. Als je transactie succesvol is en het bedrag van je rekening is afgeschreven kun je contact met ons opnemen om te controleren of je bestelling in het systeem succesvol was.

Bieden jullie wereldwijde verzending aan?

Momenteel verzenden wij alleen naar Nederland en Belgie.